با ما آپدیت شوید
با ما آپدیت شوید

با ما آپدیت شوید

اگر روی لپ‌تاپ تان آب ریخت، چه کنید؟

چکیده:یکی از بدترین فاجعه هایی که برای کاربران ابزارهای الکترونیکی اتفاق می افتد، ریختن آب یا چای یا هر نوع مایعی روی آن هاست. این اتفاق که بخصوص برای لپ تاپ ها به وفور روی می دهد، معمولا به سوختن مدارهای الکترونیکی و از دست رفتن ابزارهای گران قیمت و باارزش منجر می شود.

 اگر روی لپ‌تاپ تان آب ریخت، چه کنید؟ 
ادامه مطلب ...

دسته بازی رسمی سامسونگ برای نوت۳

سامــسونگ گلکــسی نوت ۳ یک دســتگاه با پرستیژ بالا است اما از این دســتگاه هم میـــتوانید به عنوان یک کنسول  بازی استفــاده کنــید.برای اینکار به شما پیشنهاد میکنید که گیم پد رسمی سامسونگ را حتما خریداری کنید.

gsmarena 00130 دسته بازی رسمی سامسونگ برای نوت3

ادامه مطلب ...

تحولی عظیم در صنایع عمرانی : چاپ قطعات ساختمانی با پرینتر 3 بعدی !

                     

شاید باور این‌که صنعت چاپ تا چه‌حد پیشرفت کرده است برای بسیاری قابل باور نباشد ولی برای اینکه درک کنید که چاپگرهای امروزی از چه توانایی‌هایی برخوردار هستند کافیست بدانید که به تازگی پرینتری که خانه واقعی چاپ می‌کند شروع به کار کرده است.

ادامه مطلب ...

                                               

ZTE همچنان به تبلیغ پرچمدار جدیدش نوبیا اکس 6 در سایتش ادامه می‌دهد. اولین تصویر منتشر شده از این اسمارتفون، گوشه‌ای از دستگاه را نشان می‌داد که بدنه تمام فلزش دل از همه می‌برد.

ادامه مطلب ...

رقابت بزرگترین هکر های دنیا در کانادا برای تصاحب جایزه 4 میلیون دلاری

                 
در ماه فوریه ونکوور کانادا میعادگاه نوابغ کامپیوتر است و هرسال مسابقاتی برگزار می‌شود که بهترین هکرهای کلاه سفید دنیا در آن به دورهم جمع می‌شوند زیرا این ماه، ماهی است که جایزه 4 میلیون دلاری برای هکرها توسط شرکت‌های بزرگ درنظر گرفته می‌شود.

ادامه مطلب ...

13 کاری که شما میتوانید با گلکسی اس 5 انجام دهید اما با آیفون 5 اس خیر !

galaxy s5 versus iphone 5s

رقابت بین دو تولید کننده اسمارت فون همچنان ادامه دارد . سامسونگ اخیرا از پرچمدار جدید خود با نام Galaxy S5 رونمایی کرد که دارای ویژگی های بسیار خوبی است. در حقیقت این پرچمدار سامسونگ قابلیت انجام کارهایی را دارد که بهترین اسمارت فون اپل یعنی آیفون ۵ اس نمی تواند انجام دهد.

ادامه مطلب ...

اکسپریاz2

روز گذشته طی مراسم ویژه‌ای که در هتل پارسیان برگزار شد، تلفن هوشمند جدید Xperia Z2 را به همراه دیگر محصولات موبایل این شرکت شامل تبلت Xperia Z2 Tablet و دستبند هوشمند SmartBand رونمایی کرد.
 
ادامه مطلب ...

کوچکترین باتری شارژر تلفن همراه در جهان

 

تصور کنید که می خواهید یک تماس تلفنی ضروری برقرار سازید ولی شارژ اسمارت فون اندرویدی شما تنها

ادامه مطلب ...

هواوی از اولین دستبند هوشمند خود پرده برداشت

هواوی از اولین دستبند هوشمند خود با نام TalkBand B1 در MWC 2014 پرده برداشت

هوآوی چندان هم تا کنون در مورد ابزار پوشیدنی خود ساکت نبوده و پیش‌تر نیز صحبت آن را به میان آورده است؛ بر همین اساس معرفی TalkBand B1 چندان اقدام غافلگیر کننده‌ای نبود. همانگونه که در تصویر فاش شده پیشین مشخص شده بود، این دستبند پوشیدنی از یک صفحه‌نمایش  1.4 اینچی OLED منعطف بهره می‌برد اما آنچه تا کنون از آن اطلاع نداشتیم این مساله است که دستبند هوشمند هوآوی از قابلیت تماس بی‌سیم بهره‌ می‌برد.


یک گوشی قابل جداسازی در این دستبند جاسازی شده است که ضخامت 14.6 میلی‌متری آن را توجیه می‌نماید.

ادامه مطلب ...