با ما آپدیت شوید
با ما آپدیت شوید

با ما آپدیت شوید

3 قلوهای ZTE معرفی شدند : با Nubia Z7، Z7 Mini، Z7 Max آشنا شوید

 

 

این روز ها کمپانی های چینی تولید کننده اسمارت فون نظیر هواوی و شیائومی ، جایگاه خوبی در بازار اسمارت فون ها کسب کرده اند.در این میان کمپانی ZTE نیز در حال نزدیک شدن به آن ها است و با عرضه محصولات متنوع و ارزان قیمت کم کم در حال پیدا کردن جایگاه خود در بازار است.امروز ZTE پرچم دار جدید خود را با نام Nubia Z7 معرفی کرده است.نکته جالب اینجاست که علیرغم اینکه اکثر کمپانی های مطرح ، یک فاصله زمانی را برای معرفی نسخه های مینی و مکس پرچم داران خود در نظر می گیرند ، اما ZTE امروز تمام اعضای خانواده Nubia Z7 را با هم معرفی نموده است. 

ادامه مطلب ...

Fload گجتی که شما را مثل ابر روی آب نگه می دارد

 

 امروزه که استرس، دلشوره و عدم آرامش به جزئی از زندگی مدرن ما تبدیل شده و متأسفانه راهی نیز برای فرار از این بلایا نیست، انسان برای درمان این امراض ناگزیر به اصل خود یعنی طبیعت پناه می‌برد. طبیعتی که هر چند از چندین و چند جزء تشکیل شده، اما «آب» و حس سرخوشانه غوطه‌ور شدن در آن جایگاه ویژه خود را در بین ساکنان زمین دارد. 

ادامه مطلب ...

یک قاب باحال

 

این جمله که گفته می‌شود در بازار ژاپن همه چیز پیدا می‌شود، تا حد بسیار زیادی درست است.

وجود هر نوع کالای عجیب و غریبی را می‌توان انتظار داشت. جدیدا قابی جالب برای آیفون پیدا شده است.

اپراتور ژاپنی KDDI که تقریبا بیشتر فعالیت خود را بر روی تولید لوازم جانبی برای اسمارت فون‌های میان رده گذاشته است، این بار دست به تولید این کیس عجیب زده است. 

ادامه مطلب ...