با ما آپدیت شوید
با ما آپدیت شوید

با ما آپدیت شوید

دانلود برنامه مدیریت گوشی با حرف زدن+دانلود

همیشه قرار نیست با لمس کردن یا زدن یک دکمه با گوشی خود کار کنیم، از این به بعد می توانید از دستیار صوتی برای مدیریت گوشی خود استفاده کنید. آلیس دستیار شخصی و صوتی شما می توانید امور مدنظر شما را از صدایتان تشخیص دهید و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را انجام دهد. در حال حاضر این نرم افزار می تواند در مدیریت بخش های تماس ، پیام، ایمیل، ترجمه، ناوبری، زنگ هشدار، زمان سنج، برنامه لانچر، ماشین حساب، شبکه های اجتماعی، جستجو در وب ، آب و هوا، تصاویر جستجو و … را با دستیار صوتی مدیریت کند. همچنین می توانید گوشی را با دستورات صوتی از طریق وب کنترل کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه مدیریت رایانه از راه دور+دانلود

نرم افزار Chrome Remote Desktop برنامه رسمی گوگل برای مدیریت رایانه از راه دور به وسیله ی گوشی یا تبلت اندرویدی است. شما می توانید به وسیله ی این برنامه با ضریب ایمنی بالا و مطمئن رایانه خود را از طریق گوشی و یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید کنترل کنید. این اولین نسخه از این نرم افزار است که می توانید به صورت رایگان از اندرویدکده دانلود کنید. برای اتصال می توانید از بستر اینترنت یا شبکه ی بی سیم استفاده کنید و با آی پی آدرس به رایانه متصل شوید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه فوق العاده را از دست ندهید! 

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت صفحه لمسی برای کامپیوتر

F5AN1BWFGYCH1RG.LARGE

آموزش ساخت صفحه لمسی با وب کم و ساده ترین وسایل

وسایل لازم برای اینکار

۱- یک جعبه مقوایی

۲- یک عدد شیشه به اندازه درب جعبه

۳- یک صفحه کاغذ سفید

۴- دوربین وب کم

۵- نرم افزار touchlib  ادامه مطلب ...

تولیدکنندگان پنل‌های لمسی برای محصولات چینی، با افزایش سفارشات روبرو شده‌اند

                    

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان گوشی و تبلت در چین رشد قابل توجهی از نظر حجم تولید و فروش محصولات داشته‌اند. مخصوصاً در بازار بومی چین که تعداد مشتریان بسیار زیاد است. در حال حاضر قطعات مورد استفاده در این صنعت توسط کشورها و کمپانی‌های مختلفی تولید می‌شود و از جمله پنل‌های لمسی است که بیشتر توسط تایوان و چین تولید می‌شوند. در ادامه به بررسی منابع تولید پنل‌های لمسی و قیمت تمام شده برای تولیدکنندگان چینی می‌پردازیم.  

ادامه مطلب ...

لنوو 3 تبلت ارزان قیمت جدید را در 3 سایز مختلف و با مشخصات یکسان معرفی نمود

        

لنوو، غول دنیای رایانه، از سری سه‌گانه جدید تبلت‌هایش تحت عنوان سری A رونمایی کرد. صرفه‌نظر از اسپیکرهای تقویت‌شده دالبی در دو مدل آخر و همچنین توان باطری بیشتر در آخرین مدل، A7-50 ، A8 و A10 سه تبلت یکسان ولی در اندازه‌های متفاوت هستند. 

ادامه مطلب ...

خدا حافظ XP : پایان رسمی پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز محبوب ایکس پی

goodbye xp

همانطور که پیش‌تر در گجت نیوز خواندید، مایکروسافت براساس برنامه‌های خود، پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی را به پایان برد. با در دسترس قرار‌دادن بروزرسانی ویندوز 8.1، ویندوز ایکس‌پی از لیست پشتیبانی مایکروسافت رخت بسته و این کمپانی، مونس 12 ساله‌ی شماری از کاربران مخصوصاً در کشورمان را از لیست پشتیبانی خود کنار گذاشت. 

ادامه مطلب ...

از بین بردن خراش صفحه موبایل

ایا تا به حال گوشی و یا تبلت خریده اید؟حتما با ضد خش بودن شیشه ی ان مواجه شده اید و شاید اسم روکش ضد خش Gorilla Glass را هم شنیده باشد.اما بعد از مدتی دیده اید که صفحه خش بر داشته است ولی چرا؟چگونه می توان انها را بهبود بخشید و پاک کرد؟اصلا چرا این اتفاق می افتد؟


خوب اول برویم سراغ برندهای تولید کننده شیشه ضد خش! در دنیا در حال حاضر دو برند وجود دارد. اول Gorilla Glass محصول شرکت Corning امریکا و دومی Dragon Trail محصول شرکت ASAHI ژاپن. با اینکه از نظر کارکردی تا حدی فناوری به کار رفته در شیشه های گوریلا (به خصوص نسل دوم و بعد از آن) فراتر از کیفیت شیشه درگون تریل ژاپنیها است اما هر دو شیشه فقط مقاوم در برابر خراش هستند نه ضد خش! هر دو شرکت مذکور هم لقب Scratch Resistant را برای شیشه خود انتخاب کرده اند و نه Scratch Proof.


همین اول ماجرا باید بگوییم که هدف اصلی این شیشه ها مقاوم کردن صفحه نمایش در برابر نیروهای خارجی و به خصوص ضربات است. از این جهت واقعاً این شیشه ضد شکست یا Shatter proof هستند. یعنی در مقیاس نیروهایی که در روزمره با آنها طرف هستید شکستن آنها کار بسیار دشواری است مگر آنکه نیرو آنقدر باشد که کل دیوایس شما را نابود کند!


این شیشه ها در برابر خراش ۳۰ تا ۵۰ بار مقاوم تر از پلاستیکها هستند اما باید بدانید اساساً ماده ضد خش وجود ندارد! شاید شما هم تبلیغاتهایی دیده باشید که نشان میدهند دسته کلید کنار موبایل و تبلت است و درست هم می گویند زیرا فولاد توان خراش دادن روی شیشه را ندارد زیرا سختی شیشه بیش از فولاد است. شما با چاقو هم روی شیشه پنجره خانه خود بکشید خراشی نخواهید دید اما این بدان معنا نیست که این شیشه ها ضد خراش هستند. فقط مقاوم تر از سایر مواد رایج در ساخت موبایل و تبلت هستند. خوب با این اوصاف یادتان باشد حتماً برای گجت خود محافظ ضد خش بگیرید! البته آن محافظ هم ضد خش نیست اما خراشها را خود تحمل خواهد کرد و قابل تعویض با هزینه ناچیزی است.

              

اما چگونه خراشها را حذف کنیم؟ 

ادامه مطلب ...

تکنولوژی های آینده نچندان دور+عکس

در این پست از سایت تک شو گزارشی تصویری از جدیدترین و جالبترین اختراعات دنیای دتکنولوژی تهیه کرده ایم.برای دیدن عکس ها در ادامه با ما همراه باشید . 

معرفی جدیترین اختراعات ثبت شده خارجی

 

 

 

ادامه مطلب ...

چرا لپ تاپ داغ می کند؟

چرا لپ تاپ ها گاه بیش از حد گرم می شوند؟ علت داغ شدن لپ تاپ چیست؟ آیا ایجاد حرارت زیاد توسط لپ تاپ باعث بروز مشکلاتی برای دستگاه می شود؟

hotlaptop چه کنیم که اصلا لپ تاپمان حرارت زیادی ایجاد نکند؟

اینها سوالاتی هستند که مطمئنا تمام کاربران لپ تاپ با آن مواجه بوده یا هستند. این موضوع با توجه به رشد قیمت این کالا اهمیت بیشتری نزد کاربران یافته و به همین دلیل کاربران این کالای پرکاربرد همواره به دنبال روش هایی برای کاهش حرارت یا استفاده از روش هایی برای کاهش خسارات ناشی از گرمای بیش از حد لپ تاپ هستند.

ادامه مطلب ...

پیانوی جادویی

پیانو

‏ طراحی فوق العاده این پیانو شما را یاد چه چیزی می اندازد؟ یک وال غول پیکر که در اقیانوس بیکران شناور است. اما این وال به جای تغذیه از پلانکتون ها موسیقی را به شما هدیه می دهد. ‏

سازنده، نام این پیانو را Whaletone گذاشته و کدام موسیقی دانی پیدا می شود که دلش نخواهد آن را داشته باشد؟ ‏

در کنار طراحی فوق العاده از صدای Roland این پیانو هم لذت خواهید برد و می توانید آن را در رنگ های متفاوت سفارش دهید.

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع:سایت نارنجی

ادامه مطلب ...