با ما آپدیت شوید
با ما آپدیت شوید

با ما آپدیت شوید

شارژر زغالی

 

در عصر دیجیتال موبایل خود را با زغال شارژ کنید
این شارژر که در حقیقت یک منقل ویژه پیک‌نیک است، می‌تواند به‌صورت همزمان چندین اقدام مفید و خدمت متفاوت را به کاربر خود عرضه نماید که تنها یکی از آن‌ها شارژ تلفن همراه خواهد بود.
ادامه مطلب ...

با فناوری تزریق بدون سوزن ام آی تی آشنا شوید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

اگر از آمپول می ترسید، فناوری جدید یک تیم از دانشگاه ام آی تی احتمالا خبر خوشحال کننده ای است. سال ها است که تیم های تحقیقاتی مختلفی بر روی ساخت یک جایگزین برای تزریق های فعلی کار می کنند و نمونه های مختلفی نیز تا اینجا ساخته شده. اما شاید این یکی مدلی باشد که باید منتظر فراگیر شدن اش باشیم.

ادامه مطلب ...

عینک موزیکال برای نابینایان، راهنمایی برای درک فاصله و رنگ اشیاء

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

 

شاید شما نیز به یاد بیاورید. در بچگی یکی از بازیهای مان آن بود که یک نفر چیزی را در جایی مخفی می کرد و دیگری را با زدن ضربه و تولید صدا در پیدا کردن آن راهنمایی می کرد. هرچه قدر که فرد به مخفیگاه نزدیک تر می شد، شدت ضربه ها تند تر و هر چه بیشتر فاصله می گرفت، شدت ضربه ها کند تر بود. حالا محققین با ایده گرفتن از این بازی کودکانه طرحی را برای نابینایان ارائه کرده اند تا بتوانند اشیا اطراف خود را راحت تر شناسایی کنند.

ادامه مطلب ...

شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب

 

شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب + تصاویر
شرکت سوئدی با نام myFC شارژر PowerTrekk را برای افرادی ابداع کرده است که مدت زمان زیادی را از شبکه برق فاصله دارند و نمی توانند در زمان مناسب از شبکه برق برای شارژ کردن ابزار الکترونیکی خود استفاده کنند. این شارژر جدید تنها به یک قاشق سوپخوری آب نیاز دارد تا بتواند انرژی مورد نیاز برای ۱۰ ساعت یک موبایل را تامین کند. این شارژر به واسطه واکنشهای شیمیایی انرژی تولید می کند و در آن آب با سیلیسید سدیم واکنش داده و گاز هیدروژن به وجود می آورد.

 

ادامه مطلب ...

کارهایی برای مصرف کمتر باتری موبایل

09-27-2013 10-33-47 ب 

 

نگرانی بسیاری از دارندگان تلفن‌های هوشمند کاهش شارژ آن‌ها پس از چند ساعت استفاده است. اما حتی زمانی که این تلفن‌ها مورد استفاده نیز قرار نمی‌گیرند، برخی اپلیکیشن‌ها به مصرف باتری آن‌ها ادامه می‌دهند.

راه حل تنها در یافتن یک منبع انرژی برای شارژ مجدد نیست. گرچه می‌توان برخی ابزارهای جانبی را با خود داشت که به صورت باتری اضافی عمل می‌کنند.

ادامه مطلب ...