با ما آپدیت شوید
با ما آپدیت شوید

با ما آپدیت شوید

شارژر زغالی

 

در عصر دیجیتال موبایل خود را با زغال شارژ کنید
این شارژر که در حقیقت یک منقل ویژه پیک‌نیک است، می‌تواند به‌صورت همزمان چندین اقدام مفید و خدمت متفاوت را به کاربر خود عرضه نماید که تنها یکی از آن‌ها شارژ تلفن همراه خواهد بود.
این دستگاه که بایو لایت (BioLite) نام دارد، به صورتی طراحی‌شده است که اگر آن را به هرکسی نشان بدهید محال است که تشخیص بدهد که با این وسیله می‌توان تلفن‌ همراه هوشمند را شارژ نمود.
این شارژر به‌نوعی طراحی‌شده است که می‌تواند انرژی حرارتی تولیدشده توسط مواد سوختی مانند زغال، نفت، بنزین و … را به انرژی الکتریکی تبدیل نموده و با کمک آن‌ها اقدام به پر کردن باتری دستگاه شما کند.
این دستگاه که تصویر آن را در ابتدای و همچنین در میانه متن مشاهده نمودید، ابعاد کافی برای درست کردن هشت همبرگر همزمان را دارد و می‌توان آن را ازنظر ابعادی، نسبتا بزرگ محسوب نمود ولی هنگامی‌که به کمپ می‌روید، مسلما داشتن چنین وسیله کارآمدی می‌تواند توجیه منطقی برای حمل کردن آن داشته باشد.
بایو لایت دارای پایه ایستادن متصل به بدنه است که موجب شده است بتوان از این ابزار، تقریبا در هر شرایط و محیطی استفاده نمود.
در بالای این دستگاه نیز محل گریل کردن غذا وجود دارد که حتی به کمک یک‌ تکه چوب کوچک نیز، آتش بر روی آن را به راه انداخت.
یک ژنراتور حرارتی در قسمت زیری این بخش تعبیه‌شده است که می‌توان با کمک آن هوا را به محفظه آتش دمید. این امر موجب تسریع در درست کردن آتش خواهد شد و البته این دمش هوا نیز از انرژی خود منقل بهره خواهد برد و نیاز به سورس انرژی و منبع تغذیه مجزا نخواهد داشت.
در کنار این عمل، این ژنراتور به یک درگاه خروجی یو اس بی مجهز است که می‌تواند خروجی 5 وات نیرو را تامین کند و با کمک آن می‌توان باتری گجت‌های مختلفی را شارژ کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد