با ما آپدیت شوید
با ما آپدیت شوید

با ما آپدیت شوید

راهنمای کامل فعال سازی اینترنت ۳G ایرانسل

 

 

طرح پایلوت (آزمایشی) اینترنت نسل سوم ایرانسل از دیروز در تهران کلید خورد تا با شروع شهریور و هفته دولت شاهد پوشش سراسری اینترنت نسل سوم ایرانسل در سطح کشور باشیم.در این مطلب به آموزش کامل فعال سازی اینترنت ۳G ایرانسل می پردازیم.با گجت نیوز همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

اختراع یک عینک هوشمند برای تقلب در کنکور توسط دانش آموز چینی !

خلاقانه ترین تقلب فناورانه کنکوری در چین 

دانش​آموزی که به شکل بسیار پیشرفته قصد تقلب در امتحان کنکور را داشت، از سوی پلیس چین دستگیر شد.این دانش آموز عینکی داشت که جلوی آن یک دوربین وصل شده بود و با نگاه کردن به سوالات تصویر را به بیرون ارسال می​کرد. 

ادامه مطلب ...

انتشار دو تصویر جدید از اسمارت فون سونی اکسپریا Z3

هرچه به زمان رونمایی از پرچم دار جدید سونی ، اکسپریا Z3 نزدیک تر می شویم ، موج شایعات و اخبار پیرامون این محصول جدید نیز بیشتر می شود.امروز ۲ تصویر جدید دیگر منتسب به اسمارت فون اکسپریا Z3 سونی به بیرون درز کرده است.  ادامه مطلب ...

Sense ، گجتی که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد

Sense نام یک پروژه جدید در Kickstarter (سایتی برای جمع آوری منابع مالی ایده ها) است که آخرین فناوری ها و تحقیقات علمی در مورد خواب را با هم ترکیب کرده است تا یک برنامه زمانبدی خواب بهینه شده را در اختیار کاربران قرار دهد.

در جهان مدرن و شلوغ امروز ما، خواب چیزی است که اولیت و وقت کمتری برای آن باقی می ماند اما همه ما اهمیت یک خواب خوب را درک می کنیم. روش های فعلی بهینه سازی خواب، آنطور که باید بر اساس چرخه طبیعی خواب درست عمل نمی کنند. اما پروژه Sense قرار است با ترکیب اصول اولیه چرخه خواب با سیستم های مانیتورینگ بی سیم، ایده نظارت جامع بر خواب را پیاده سازی کند.

Sense 2

ظاهر این گجت بسیار ساده طراحی شده است و فضای زیادی از اتاق خواب شما را اشغال نمی کند،   ادامه مطلب ...

Ritot ، یک ساعت هوشمند خلاقانه که زمان و نوتیفیکیشن ها را روی دست شما نمایش می دهد !

ساعت ریتوت شبیه اسمارت‌بندهای کنترل تناسب بدن است که از درون خود نوری را به بیرون ساطع می‌کند. این نور در جلوی مچ دست تابیده می‌شود و حدس بزنید چه چیزی را نشان می‌دهد؛ زمان… کاربری که این ساعت را روی دست خود قرار داده است می‌تواند با لمس آن و یا تکان‌دادن دست خود نور نشان‌دهنده‌ی زمان را مشاهده کند.  ادامه مطلب ...

«کاتادین»گجتی که کثیف ترین آب ها را تصفیه می کند + عکس

Katadyn-Hiker-Pro-Water-Microfilter

این دستگاه با هسته کربنی خود قادر است تمامی آب ها را به خوبی تمیز کند و وقتی آبی وارد آن می شود بسیاری از میکروب های آن کشته خواهد شد و طعم آب تمیز و تصفیه شده می دهد. 

ادامه مطلب ...

با goTenna ، گوشی شما در کورترین نقاط هم آنتن می دهد !

اگر صنعت اسمارت‌فون و وسایل موبایلی هر روز به یک تکنولوژی و مدل جدیدی از محصولات خود می‌نازند، هنوز از حل یکی از بزرگترین مشکلات خود عاجز است؛ عدم آنتن‌دهی در نقاط کور!  ادامه مطلب ...