با ما آپدیت شوید
با ما آپدیت شوید

با ما آپدیت شوید

Ritot ، یک ساعت هوشمند خلاقانه که زمان و نوتیفیکیشن ها را روی دست شما نمایش می دهد !

ساعت ریتوت شبیه اسمارت‌بندهای کنترل تناسب بدن است که از درون خود نوری را به بیرون ساطع می‌کند. این نور در جلوی مچ دست تابیده می‌شود و حدس بزنید چه چیزی را نشان می‌دهد؛ زمان… کاربری که این ساعت را روی دست خود قرار داده است می‌تواند با لمس آن و یا تکان‌دادن دست خود نور نشان‌دهنده‌ی زمان را مشاهده کند.  

ritot-smartwatch-1

ریتوت قابلیت اتصال به اسمارت‌فون را نیز دارد و علاوه بر نشان‌دادن زمان، می‌تواند پیامک‌ها، پیام‌های فیس‌بوکی و توییتری، هشدارهای آب‌وهوا، ایمیل‌ها و تعداد بسیار زیادی از نوتیفیکیشن های کاربران را روی دستشان ظاهر کند.

    Ritot-worlds-first-projection-smartwatch_7 Ritot-worlds-first-projection-smartwatch_10  Ritot-worlds-first-projection-smartwatch_12

شرکت خالق این ساعت که در کالیفرنیای آمریکا واقع شده است، تنها ۵۰ هزار دلار را به عنوان هدف پروژه تعیین کرده بود، ولی از ۷ جولای (اوایل همین ماه میلادی) که پروژه را کلید زده، توانسته تا همین چند دقیقه پیش ۴۲۰ هزار دلار سفارش از کاربران را برای خود ثبت کند!

ritot-smartwatch-2

کسانی که از این پروژه حمایت مالی کرده‌اند با قیمتی ۱۲۰ دلاری صاحب یکی از این ساعت‌ها می‌شوند و انتظار می‌رود در بازار نیز قیمتی ۱۶۰ دلاری داشته باشند.

منبع :neowin

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد